Jyväskylän Vihreiden kunnallisvaaliehdokkaiden, valtuustoryhmän ja kunnallisjärjestön yhteinen kokous 5.12. 2012 nimesi Vihreiden ehdokkaat Jyväskylän kaupunginhallitukseen ja lautakuntiin.

Kaupunginhallituksen 2. varapuheenjohtajan paikalle esitetään Meri Lumelaa ja hänen varahenkilökseen Tuija Mäkistä. Perusturvalautakuntaan esitetään Nico Holmbergia (varalle Tommi Liinalampi), sivistyslautakuntaan Suvi Perttulaa (varalle Anssi Ylönen), kaupunkirakennelautakuntaan Marja Kuparia (varalle Virpi Kauko), rakennus- ja ympäristölautakunnan varapuheenjohtajaksi Paloma Hannosta (varalle Janne Ruuth), kulttuuri- ja liikuntalautakuntaan Jukka Ammondtia (varalle Tero Uuttana)  ja tarkastuslautakuntaan Antti Yli-Tainiota (varalle Maija Örnmark).

Liikelaitoksista Tilapalvelun johtokuntaan ehdotetaan Tuija Mäkistä (varalle Meri Lumela), Talouskeskus liikelaitoksen johtokunnnan puheenjohtajaksi Timo Taskista (varalle Vesa Kaakkuriniemi), Kylän Kattaus liikeleitoksen johtokuntaan Sari Lainetta (varalle Irene Hallamäki), Altek liikelaitoksen johtokuntaan Minna Kilpalaa ja Työterveys Aalto liikeliatoksen johtokuntaan Ritva-Leena Laukkasta.
Esitykset yhtiöihin sekä ehdotukset lautamiehiksi tehdään valtuustoryhmässä.